Veikala 220.lv reitings

1

/5
Balstīts uz 17 pēdējā gada atsauksmēm
Pievienot atsauksmi
Kontaktinformācija
Telefons:25220220
Biroja adrese:Rīga, Krasta iela 52
Skatīt precīzāk:https://220.lv/lv/kontakti
Informācija par uzņēmumu
Nosaukums:SIA "Pigu Latvia"
Reģ.Nr.:43603025092
Informācija par piegādi
Piegāde no:Bezmaksas
Skatīt precīzāk:https://220.lv/lv/piegade

Veikala 220.lv populāras preces

Lego un Konstruktori

no 20 €
26 veikalos
no 61 €
11 veikalos
no 6 €
17 veikalos
no 12 €
23 veikalos
no 3 €
36 veikalos
no 5 €
14 veikalos

Mobilie telefoni

no 322 €
15 veikalos
no 95 €
27 veikalos
no 100 €
21 veikalā
no 28 €
28 veikalos
no 1139 €
44 veikalos
no 49 €
13 veikalos

Austiņas

no 101 €
29 veikalos
no 9 €
50 veikalos
no 36 €
6 veikalos
no 42 €
37 veikalos
no 72 €
23 veikalos
no 13 €
46 veikalos

Kosmētika, krēmi un losjoni

no 2 €
54 veikalos
no 5 €
19 veikalos
no 2 €
59 veikalos
no 17 €
19 veikalos
no 1 €
71 veikalā
no 2 €
58 veikalos

Dažādas preces

no 5 €
73 veikalos
no 7 €
18 veikalos
no 6 €
7 veikalos
no 6 €
6 veikalos
no 154 €
25 veikalos

Atsauksmes par veikalu 220.lv


2024-02-24  Žanis
Получил бракованный товар, сдал товар обратно на следующий день. Менять или вернуть деньги отказались,предложили ждать 30 дней гарантии

2024-01-25  Andris Aleksans
Pasūtīju 5 janvārī. Atnāca 7 janvārī, 10 janvārī atvēru kasti otrā kaste jau bija vērta vaļā un prece bija lietota. Uzreiz 10 janvārī aizvedu atpakaļ uz 220.lv naudu uzreiz, protams, neatgrieza, teica - 14 dienu laikā atdošot naudu. Zvanījos vairākas reizes atbides bezjēdzīgas šodien jau 15 diena un neko neesmu saņēmis un ar info ir ļoti slikti. epastā saņemu šādu ziņu.23.01.2024 Jums tiek izsūtīta jauna prece ar DPD kurjerdienesta piegādi DPD . PĀRBAUDOT izsekošanas numuru, ko atsūtīja paciņa stāv uz vietas. Ja gadījumā iepērkaties šajā veikalā iesaku pārbaudīt preces pirms maksājat . Mājas lapa atstātie. Negatīvie komentāri par preci netiek publicēti.un vienalga kāts klients vip vai nē..šodien jau 25.01.2024 un vel nau nekādas informācijas ļoti slikta atieksme..

2023-12-19  Edgars
Preces atšķiras no pasūtītā pēc satura, skaita un preču zīmes. Apzināta rīcība - vairākas trūksošas preces aizstātas ar citām nelīdzvērtīgām, ar cerību, ka klientam nebūs laika nodarboties ar atpakaļsūtīšanu un naudas atgūšanu.

2023-12-11  Krišjānis
Pasūtu preci, apmaksāju par preci, apstiprina, ka prece tiek komplektēta, pēc dienas atnāk e-pasts, ka prece diemžel nav noliktavā - uzpiežu uz preces, preci var joprojām pasūtīt, bet tā ir 15€ dārgāka. Sanāk laikam noliktavā preces cena mainījusies un viņi negrib vairs pa veco cenu, kas bija lētāka pārdot klientam. (gan jau ka ja situācija ir otrāda, tad problēmu tas nesagādā) Uzmetēju kantoris. Ķipa nedeļas laikā atskaitīs naudu atpakaļ. Tad jau redzēs....

2023-11-26  Mikus Samuiličs
ļaudis nepērciet neko 220.lv . mērgļi šeit strādā - faktiski pārdod vati. kvalitāte pret cenu-neatbilst , ne uz labo pusi. preci atgriezu-naudu maitas neatgriež.

2023-11-22  Modris Adijāns
Atkal radās problēmas ar 220.lv.Prece bija pienākusi pastā laikā,bet vienkārši neiesniedza jo esot vēl kāds sūtījums.Tūristu somu jāsūta divās pakās? Veikals 220 problēmu nekādi nsrisināja kamēr beigās pasts negribīgi atdeva paku.Soma bija pilnā komplektācijā.Veikalu neiesaku dēļ pilnīgas komunikācijas trūkuma un bezdarbības.

2023-11-22  Staņislavs baranovs
220.lv Pasūtījām bērna austiņas. Sanēmām preci, kas pilnībā neatbilst pasūtījumam. Precei ir divi ean kodi, kas norāda uz to, ka otrais kods bija vienkārši pielīmēts, lai izdotu preci par pasūtīto. Pasūtījumu neesam apmaksājuši, lai varētu apskatīt preci, bet tas nebija iespējams. Sākumā ir jāsamaksā - tad var apskatīt.

2023-11-22  Mikus Samuiličs
A PROSTO POHUJ VINIEM, PRECI ATGIEZU NAUDAS NEVARU SAŅEMT 2 MĒNEŠI. CENA SAMAKSĀTA PAR KVALITATĪVU PRECI, ATNĀCA ĻOTI SLIKTS VILTOJUMS. APRAKSTĀ TAS NAV NORĀDĪTS.

2023-11-19  Diana
They are full on scam website do not trust them do not order from them. I made an order on the 31st of October and it was supposed to be delivered by the 8th of November yet the seller is not sending out the item. I contacted 220 lv and they have not responded, but a couple of days later gave me a later delivery date in a text message without a reason and I kept on receiving these messages three times in a row about delaying my delivery as the seller is refusing to ship out the order. First 13th then 16th now 21st. It’s been nearly a month and there has been no resolution in my item. I have demanded refund, but still have not received anything.

2023-10-09  jURIS
Pārdevējs atsūtīja defektīvus disku un apgalvo, ka atgriešana ir bez maksas, bet Latvijas Pasts pieprasa maksu un apgalvo, ka pārdevējs mani maldina. Nekad vairs nepirkšu neko šajā veikalā!

2023-10-06  Aiva
Neiesaku nevienam šeit neko pirkt, prece neatbilst aprakstam, klientu apkalposana zem katras kritikasn problēmas nerisina. Veikals kurs vērsts uz klientu apčakarēšanas un neuzņemas nekādu atbildību

2023-08-09  Sanita Sidere
Ļoti slikta pieredze jau kuro reizi. Prece netiek piegādāta laikus, klientu apkalpošanas serviss labākajā gadījumā sola uzzināt un pārzvanīt, bet nekad nav sagaidīts zvans, uz e-pastiem atbildes nav sagaidītas. Nekad nekādas atlīdzības par sagādātajām problēmām. Pēdējais sūtījums bija ar norādi, ka tiks piegādāts nākošajā dienā, līdz šim brīdim neesmu sagaidījusi, zvanot saņemu dažādas atrunas - būs, kavējas, dažkārt saka, ka jau nodots kurjeram, pēc tam atkal, ka šodien nodos. Ļoti nepatīkami, jo bija paredzēta kā dāvana bērnam dzimšanas dienā. Pēc nedēļas vai vēl nezin kad, ja atnāks, vairs nebūs aktuāla, jo tāpat jāpērk veikalā cita dāvana. Jo ilgāk šis internetveikals strādā, jo sliktāka apkalpošana kļūst. Un negatīvas atsauksmes, ja saņemta briesmīgas kvalitātes prece, publicēt neatļauj.

2023-07-26  Aleksandrs
Модерируют комментарии под предлогом: Если комментарий не хороший и не помогает другим покупателям сделать позитивные отзывы о товаре мы не публикуем такие комментарии + все комментарии модерирутся автоматически и только некоторые в ручную, в общем мы 220.lv публикуем только хорошие комментарии, в случае желании клиента опубликовать комментарий с конструктивной критикой данные комментарии не публикуются. Komentāri tiek moderēti, aizbildinoties: Ja komentārs nav labs un nepalīdz citiem pircējiem izteikt pozitīvas atsauksmes par preci, mēs šādus komentārus nepublicējam + visi komentāri tiek regulēti automātiski un tikai daži manuāli, kopumā mēs 220. lv publicē tikai labus komentārus, ja klients vēlas Publicēt komentāru ar konstruktīvu kritiku Šie komentāri netiek publicēti.

2023-06-30  Kaspars
3 reizes esmu atcēlis savu pirkumu (lūdzis atgriezt naudu) 220.lv piegādes partnera DPD dēļ - ar viņiem ir nereāli vienoties par piegādes laiku, ja esi cilvēks, kas darbdienā strādā. Viņi nemainīgi paziņo par piegādes laika periodu pusotru stundu pirms šī piegades laika sākuma - protams, kā likums, tikai un vienīgi tajā pašā dienā, nevis dienu iepriekš, kā to dara citi kurjerdienesti. Bet 220.lv nepiedāvā citu piegādātāju kā vien DPD. Un DPD klientu servisa arogance un absolūtā nepieklājība arī ir kā vērts. 220.lv es no sava pirkumu loka izslēdzu tieši šī piegādātāja dēļ, jo arī 220.lv klientu serviss manā sūdzībā telefoniski necentās iedziļināties, vienkārši piedāvāja man atcelt pirkumu. Lieliska pārdošanas taktika :))

2023-05-24  Stella Štāla
Nomainiet operatori! Veicot pasūtījumu, nebija sadaļas, kur pievienot komentāru, lai pavadzīmi izveido uzņēmumam. Zvanīju nekavējoties, jo citās, normālās vietās Tevi pa telefonu uzklausa un izdara kā vajag! Šeit tāda iespēja nebija, piedāvāja pasūtījumu atcelt. Atcēlu un iepirkšos citur! Gaidu atpakaļ naudu, ceru, ka tā tiks atgriezta solīto 2-4 dienu laikā.

2023-04-29  Artem
Literally scammers. Ive ordered 4 packs of baby diapers with delivery to omniva pakomat. When it arrived - there was a single pack in a box. Ive contacted support - they answered that they started an investigation of the situation. A month and a half later - no response. Asked them for an update - they responded with the very same reply that they started an investigation. So they basically stole those 3 packs and refuse to give me back my money

2023-04-19  Viktorija Pavlovska
24.03.2023 pasūtīju presi apsolīja piegādāt 6.04.2023 neko nesaņemu. Pārcēla uz 13,18 datumu 18 datuma ari nesaņemu ne SMS ne pasūtījumu neko, pilnīgi klusums. Zvanot uz 220.lv pajautat par presi uz ko man atbildēja prece kavējās un piegādes datums nav zināms!!! Šausmas kur ir mans pasūtījums nevar izsekot un kad tiks piegādāts arī.

2023-04-14  Vita Mežaleone
Atveda ķerru 5 daļās.Komplektā nav ieliktas 2 detaļas.Ķerra nav saliekama.Ceru atbildēs uz e pastu,kaut kad atsūtīs trūkstošo.Ne naudas,ne mantas.

2023-02-17  Andinsh
Patērētāju maldināšana. 220.lv piegādāja brāķētu preci. Prece tika atgriezta pārdevējam un uzturēta prasība piegādāt nebrāķi. Pēc 1.5 mēneša, 15 e-pastiem un vairākiem telefonzvaniem, tika saņemta atpakaļ nauda par preci; prece tā arī netika piegādāta, lai arī joprojām aktīvajā piedāvājumā. Piesaistīts PTAC.

2023-02-09  Ilva Butkeviča
pasūtiju apavus 46,atnāca 41

2023-01-15  Guntars Jarbuss
Uzsūtiju mitruma savācēju nolika 14janvāra datumu.Zvanu 14 uzzināt par manu sūtījumu man pasaka ka esmu atcēlis sūtījumu.Es šokā nogaidīju nedēļu preci un mani apjāja.

2023-01-14  Ansis
Nepareizi nokomplektē pasūtījumu, atsakās apmainīt pret reāli pasūtīto preci. Palidziba@220.lv ir vienkārši parodija.

2022-12-27  Pavels
Заказали шкаф 13.12, передали в Express Pasts только 17.12, дважды звонили в 220.lv, с просьбой узнать, почему так долго не везут заказ. Результат нулевой. 220.lv - неадекватный магазин. Получили, только сегодня - 27.12. Избегайте этот интернет магазин.

2022-12-22  Sarmīte
Pēdējā laikā iepirkšanās 220.lv kļuvusi katastrofāla! Decembrī veicu 2 pasūtījumus, abas reizes atnāca pavisam cita prece. Pirmo atgriezu, nauda vēl nav atmaksāta, ar otro vairs negribas ķēpāties! Cik jau var.. Neiesaku nevienam!

2022-12-13  LIGITA
Esmu pirkusi vairākkārtīgi. Preces pienāk ātri. Tas priecē. Pēdējais sūtījums man sagādāja vilšananos, jo tiku mānīta par naudas atgriešanu. Katru reizi, kad zvanīju, man teica atgriezt 220.lv naudu dienas vai 2 dienu laikā. Tā arī nav atgriezuši. 220.lv ieraksta sarunas un var parbaudīt, ko viņu darbinieki sola un nepilda.

2022-11-21  Uģis Klio
Ļoti patīkama iepirkšanās... Veicu divus pasūtījumus. Viens pasūtījums tika ātri piegādāts, tikai žēl prece galīgi kreisā - nācās veikt preces atgriešanu. Otrs pasūtījums noraidīts pēc preces apmaksas... It kā beidzies noliktavā. Kaut gan pēc pāris stundām tadāā, atkal prece ir pieejams, tikai par nedaudz zemāku cenu. Nu burvīgi, tagad par abiem pasūtījumiem jāgaida naudas atgriešana! ~140eiro plīvo gaisā un preču protams nav! Super piedzīvojums!

2022-10-31  Modris Adijāns
Esmu patīkami pārsteigts par pēdējā laika zibenīgo piegādi.Jau nākamajā dienā piegādāta prece uz omnivu un 60 km attālumā.

2022-09-05  Olga Šparkovska
Esmu iepirkusies šajā veikalā vairākas reizes. Vienmēr preces ir tikušas piegādātas norādītajā laikā un nav bijušas nekādas problēmas ar pasūtījumu.

2022-09-02  Arturs
Pēc mēneša gaidīšanas atnāk paziņojums, ka preci nepiegādās. Protams, nekādas kompensācijas vai atvainošanās. Pārāk bieži ir tukši solījumi un neizdarības no šī veikala!

2022-09-02  Artūrs
Bez saskaņošanas prece pārvesta uz citu noliktavu Rīgas otrā pusē. Klientu apkalpošanas serviss bezkaunīgi paziņo, ka citas opcijas nepiedāvās un, ja nepatīk, lai atsakās no pasūtījuma. Šī nav pirmā reize, ka 220.lv patvaļīgi rīkojas ar veikto pasūtījumu saturu vai lokāciju! Ļoti slikts serviss, nav nekādas uzticamības šim krūmu kantorim!

2022-08-17  Raimonds berzins
Pēc apmaksas saņemšanas ,paziņo ka prece nav pieejams un naudu atgriezīs pēc 7dienām. Bet varu šo preci pasūtīt vēlreiz bet jau par dārgāku cenu

2022-07-01  Andrejs
Pasūtīju preci, pārdevējs bija pats 220.lv. Sākumā izbrīnija preces piegādes laiks - nedēļa (parasti preci var iegūt pāris dienās). Protams, preci nepiegādā, kā arī neatgrieza naudu. Pagarināja piegādes termiņu ar tekstu tūlītas jau būs. Sāku ar 220.lv klienta servisu sarakstīties (jāsaka godīgi, liekas, ka tur primāti strādā), izcīniju bezmaksas piegādi uz mājām. Biju pilna pārliecība, ka preci saņemšu (pat piegāde bija noformēta), bet pēc pāris dienām pasaka, ka preces nav, pasūtījums tiek atcelts utt. Tiku maldināts, tā pat prece no kataloga netika izņemta, laikam vēl kādu čakarē. Klientu serviss slikts, uz jautājumiem nespēj atbildēt, neizskaidro situāciju. NEIESAKU.

2022-06-28  Alex Kis
žalūzijas pasūtītas 14.maijā, šodien ir 28.jūnijs, nekas vēl nav atnācis, pagāja 1.5 mēneši. neatbild uz e-pastu. tā nav pirmā reize, vairāk nekad nesadarbosos un nevienamk neiesaku, pārliecinoši sliktakais serviss, kas redzēts Latvijā.

2022-06-27  Modris Banga
Esmu klients vairākus gadus. Iepriekšējās reizes pasūtījumu piegādāja, vai tam vajadzēja braukt pakaļ uz Akropoli. Pēc pasūtītā grila arī braucu pakaļ pats, jo uzskatu, ka piegādes maksa ir par lielu. Daugavgrīvas ielā 114, Ieejot telpās atmosfēra ir BRIESMĪGA. Uzbāzīgi skaļi skan mūzika krievu valodā ( kaut gan, nosacīti, bet vēl jau līgo, 25.06.22.). Izņemot preci jaunietis to pieveda tikai līdz durvīm, uz mašīnu vajadzēja nest pašam (diezgan smagi...).

2022-06-21  Adrians
Prece netiek piegādāta laikā. Vislaik tiek pārcelti pievešanas datumi, kā arī acīmredzami tiek melots par preces esamību noliktavā.

2022-03-17  Михаил
Отвратительный сервис. Отменяют заказы через 2 недели размещения и оплаты, обосновывая отсутсвием товара. В это же время конкретный товар есть в наличии и его можно заказать.

2022-03-09  Larisa Dolgova
Kurjers atveda uz majam tualetes padu.Menesi staveja iepakojuma.Kad attaisijam uzredzejam ka poda vaks stipri salauzts .Nosutijam foto ar defektiem.Nekauniga firma piedeva nopirkt tadu vaku kaut kur un piedeva kompensaciju 8 eur.Bet viniem ir lidziga izmera vaks par 9,49 eur.Vini nav ar mieru nosutit mums so apmainu.Bezkaunigi.

2022-01-28  Jekaterina Holodova
Girbu brīdīnāt visus, kas pērk jebko izmantojot internetveikalus. Pārbaudiet preci neatejot no kases! It īpaši 220. Kastē var būt bojata prece, vai manā gadījumā nebūtu preces vispār! Ja konstatēsiet to mājās, neko nevarēsiet pierādīt. It īpaši tas attiecās uz mazu pēc svara un dārgu preci: zelts, garžeti utt. Manā gadījumā par gandrīz vai 300 euro sanemu tukšu viedpulksteņa kasti. Pēc svara nereāli saprast, vai kaste ir tukša vai ne. Nevar arī uz sitiena saprast, vai iepakojums bojāts, vai ne. Darbinieki, protams sevi aizstaj, jo tiem arī ir procedūra, kura acimredzami netika ievērota. Īsumā: saņemu preci, nēpārbaudīju to uz vietas, atnacu mājās, saku vērt vaļā un konstatēju ka 220 iepakojums ir ieplēsts vienā pusē, kas nebija acimredzami. Domāju, nu viss, dabūju no kāda atgrieztu preci, pulksteņa iepakojums arī bija smuki atvērts- ar nazi nogriezta līmpleve, kastē pulksteņa iedalījums tukšs, viss parējais ir (lādētājs, instrukcija). Atgriezos Akropolē, lai noskaidrotu wtf. Darbini

2022-01-03  Artūrs
Neizpildīta piegāde! Bez saskaņošanas atcelts pasūtījums! Naudas neatgriešana! Pēc vairāk kā mēneša gaidīšanas, nesaskaņojot ar mani, pasūtījums tika atcelts. Bet skatoties 220.lv interneta veikalā, konkrētā prece vēl aizvien rādās kā pieejama... SLIKTĀKAIS IR TAS, KA NAUDA IR ATGRIEZTA TIKAI DAĻĒJI!!! Par atlikušo summu, 220.lv komentē šādi: Maksāt naudu, kad pārpilnība. Par cik šī jau nav pirmā reize šādai rīcībai, jūtu aicinājumu novērtēt šī veikala sniegtos pakalpojumus! Vajadzības gadījumā varu sniegt datus par konkrēto pasūtījumu!

2021-12-24  Aleksandrs
Не могут доставить в пакомат в моём районе, мол они не работают с этим пакоматом. Логики вообще ноль... Доставляет омнива а не 220. Вот ответ Добрый день! Приносим свои извинения за доставленные неудобства! Мы работаем только с теми посылочными автоматами, которые указаны на нашем сайте. Если Bы не можете выбрать конкретный посылочный автомат, это означает, что мы не осуществляем доставку в эти выбранные точки.

2021-12-17  agija darzniece
Pasutiju preci ar to egliti . apsolija atsutit 16.12.2021. 16 datuma ta ari neko nesanemu un piegades datumu nomainija uz 27 datumu !!! nu un kam man ta prece 27 ja tas bija davana ziemassvetkos? sazinajos ar viniem un tadad vini saka ka taj precei nebija eglites un ta takal.

2021-12-10  Dmitrijs Ivanovs
Заказанный товар не соответствует покупке, коментарии на сайте удаляют когда жалуешся и пишешь правду! Наушники пришли бракованные, 30 евро в воздух, детям заказали игрушки: настольная игра пришла не по описанию, а пожарная машина которая стоила 40 евро, прислали другую, которая стоит 15. Отвратительно работают!!!

2021-11-21  Artūrs
Esmu klients jau vairāk kā 4 gadus. Vienīgais pozitīvais aspekts ir cenas. Serviss ir ĻOTI slikts: Bieži slikts iepakojums, kā rezultātā tiek piegādātas sabojātas preces (17 gadījumi 32 pasūtījumos); Bieži preces atnāk nekvalitatīvas un ir jāatgriež (6 gadījumi no 32 pasūtījumiem); Bieži pasūtījumos trūkst kāda no pasūtītajām precēm (11/32); Nauda netiek atgriezta automātiski (5/32); Patvaļīga pasūtījuma satura mainīšana, bez klienta piekrišanas (3/32); Kļūdas pārrēķinot pasūtījumus, pēc patvaļīgas pasūtījuma satura rediģēšanas, kas noved pie apzinātas vai neapzinātas naudas izkrāpšanas (1/32); Apkalpošana pavirša, dažkārt jāzvana/jāraksta 4 un vairāk reizes, lai jautājums tiktu izskatīts; Nepamatota atsauksmju cenzūra (6/32); Nesakarīga atbildēšana/atrunāšanās uz pamatotām sūdzību vēstulēm (pagaidām neviena no sūdzībām nav atrisināta)! Par pasūtījumu kavēšanos un pakomātu adrešu sajaukšanu nemaz nerunāšu... PAR KATRU APGALVOJUMU VARU SNIEGT REĀLUS PIEMĒRUS, MAN TO IR DAUDZ!

2021-11-17  IvoSt
Negatīva pieredze. Preces piegāde tā arī nenotika. Neinformē par to ka prece tikusi atgriezta atpakaļ no pakomāta,jo bijusi par lielu. Nekādas komunikācijas nekādas atvainošanās par drausmīgu, bezatbildīgu servisu. Neiesaku iepirkties. Velti iztērēts laiks gandrīz 2 ned garumā.

2021-11-12  Arnis
Preces nepiegādā laicīgi.

2021-10-19  Zenona Tihomirova
Ļoti apmierināta. Esmu iepirkusies vairākas reizes. Vienmēr preces ir piegādātas norādītajā laikā un pagaidām nav bijušas nekādas problēmas ar pasūtījumu.

2021-10-11  Anka Ankinoviča
Pasūtījums A: nezin kādā veidā aizsūta uz citu pakomātu nekā norādīts; pēc trim zvaniem uz kantori preci laipni uzskata par atgrieztu un atgriež naudiņas. Pasūtījums B: atsūta salauztu preci. Piedāvātās opcijas: - kulties uz nezin kurieni, lai veiktu garantijas remontu - uzrakstīt atteikuma iesniegumu, droši iesaiņot preci tā lai tā nesalūztu sūtot un bez maksas (laipni vai ne?) vilkties uz pastu. Ko lai saka? Forši, ne?

2021-09-29  Maruta
Pārceļ piegādi, beigās paziņoja ka vispār atceļ pasūtījumu, kā rezultātā, bērns palika bez dāvanas un es pamatīga muļķa lomā. Zvanīt viņiem liek justies tā, it kā pats būtu vēl vainīgs pie tā.

2021-09-25  Marika Tunne
Preci pasūtīju 08.09.2021 un vēl joprojām gaidu preču piegādi.Saprotu tikai to ka no šī interneta veikala nekad vairs neko nesūtīšu un neieteiktu do darīt citiem.Jo pirms tam jau bija kavēšanās ar piegādēm.

2021-09-10  Jurijs
Магазин давно уже не тот. Как только от вас получили деньги, вы уже неинтересны для магазина, и вам даже могут врать, чтобы ничего не делать, в том числе решать проблему ремонта товара по гарантии.

Jūsu atsauksme par veikalu 220.lv


     

  • Pievienot atsauksmi

    * Jūsu e-pasts netiks publicēts, bet nepieciešams, lai apstiprinātu atsauksmi.
    * Jūsu pasūtījuma numurs netiks publicēts. To redzēs tikai veikals un tas var palīdzēt atrisināt negatīvu pieredzi.
    Atsauksmes, kas saturēs rupjības, nesaskaņotu reklāmu vai būs aizskarošas - tiks dzēstas.