Veikala Xnet.lv reitings

3.8

/5
Balstīts uz 65 pēdējā gada atsauksmēm
Pievienot atsauksmi
Kontaktinformācija
Telefons:67651234
Biroja adrese:Dzirnieku iela 24, Mārupe, Mārupes novads, LV-2167
Skatīt precīzāk:https://www.xnet.lv/informacija-par...
Informācija par uzņēmumu
Nosaukums:SIA "HH Invest"
Reģ.Nr.:40203235329
Informācija par piegādi
Piegāde Rīgā:1.89 €
Skatīt precīzāk:https://www.xnet.lv/informacija-par...

Veikala Xnet.lv populāras preces

Portatīvie datori

no 42 €
65 veikalos
no 76 €
54 veikalos
no 5 €
14 veikalos
no 127 €
22 veikalos
no 449 €
28 veikalos
no 954 €
21 veikalā

Kosmētika, krēmi un losjoni

no 1 €
78 veikalos
no 4 €
18 veikalos
no 1 €
52 veikalos
no 2 €
20 veikalos
no 1 €
43 veikalos
no 2 €
13 veikalos

Mobilie telefoni

no 730 €
64 veikalos
no 13 €
36 veikalos
no 2 €
80 veikalos
no 30 €
37 veikalos
no 170 €
19 veikalos
no 5 €
5 veikalos

Mobilo telefonu aksesuāri

no 2 €
25 veikalos
no 3 €
33 veikalos
no 2 €
32 veikalos
no 4 €
66 veikalos
no 24 €
31 veikalā
no 4 €
35 veikalos

Dažādas preces

no 6 €
10 veikalos
no 9 €
10 veikalos
no 2 €
12 veikalos
no 3 €
8 veikalos
no 36 €
22 veikalos
no 47 €
8 veikalos

Atsauksmes par veikalu Xnet.lv


2021-01-25  Renāte J.
Noteikti neiesaku! Pārāk daudz neapmierinātību.

2021-01-22  juris dambis
Esmu apmierināts.Uz Rēzekni atnāca salīdzinoši ātri. Paldies. Iesaku

2021-01-22  Madara Ņevjadomska
Paldies, viss lieliski! Ātra saziņa un ātra piegāde. Viss tika piegādāts norādītajos termiņos, neskatoties uz lielkrīzi. Prece atbilst aprakstam un viss labi. Paldies!

2021-01-22  Santa
Veikala darbinieki sazvanāmi arī telefoniski, atbildes precīzas, laipnas, piegāde savlaicīga, prece atbilstoša pasūtījumam, cenas draudzīgas.

2021-01-21  Elvis Mačtams
Nezinu kur citiem tā ātrā piegāda, ja savu sūtījumu veicu 4.decembrī, solītais datums BIJA 29.janvāris, ko tagad pārceļ uz 26.februāri. Neesmu apmierināts, sagaidīšū preci un vairs nekad nepasūtīšu no šīs lapas!

2021-01-21  Baiba S.
Operatīvi un kvalitatīvi.

2021-01-21  Ineta Reitere
Ļoti izdevīga un ātra piegāde.

2021-01-19  Saiva Eglīte
Laipna apkalpošana, bija atnākusi bojāta prece, ko nofotografēju un bildi nosūtīju veikala e-pastā. Laipni uz saprotoši piedāvāja atgriezt bojātās preces naudu vai samainīt to pret jaunu. Patīkami. Atbildes uz e-pastiem saņēmu savlaicīgi.

2021-01-16  Ilja Krocaks
Товар пришёл в установленные сроки

2021-01-15  Inta
Prece bija jāgaida, bet piegādāja solītajā termiņā. Ar preci viss kārtībā. Normāls veikals, viss - ka jābūt: izvēlies, samaksā, saņem. Sazinājos arī telefoniski - atbildēja laipni, lietišķi.

2021-01-13  Eriks Apsāns
Ātra, kvalitatīva apkalpošana. Paldies!!!

2021-01-13  Dzintra Žanno
Labs serviss

2021-01-12  Modrīte Zeire
Pasūtīju dīvānu pirms Jaunā gada, piegādes termiņš 15.01.2021., bet reāli piegādāja 02.01.2021. Bija gan pārsteigums, gan prieks!

2021-01-12  Laura Upmane
Pasūtīju preci 28.12.2020 ar piegādi pa pastu, saņēmu ziņu no pasta 1 dienu vēlāk nekā sākotnēji noteiktajā piegādes dienā. Ar to varēja rēķināties, ņemot vērā svētku dienās noslogotos veikalus un piegādes servisa sniedzējus. Man tikai pietrūkst informācijas veikalā mājas lapā par maniem veiktajiem pasūtījumiem.

2021-01-11  E. Z.
Спасибо, хороший магазин, быстро доставили товар.

2021-01-11  kliente
Neieteiktu izmantot šo internetveikalu. Pasūtīju ziemassvētku dāvanu draudzenei, tā kā pasūtīju 24.12., kas jau ir ar nokavēšanos uz ziemassvētkiem Biju priecīga ieraugot, ka precei, ko pasūtu ir ātra piegāde, precei bija jāpienāk līdz 02.01.21. Es nekādu ziņu par piegādi nesaņēmu un 01.01.21. izdomāju uzrakstīt un uzzināt, kad es saņemšu preci, atbildi nesaņēmu, rakstīju vēreiz 03.01.21., tad man atbildēja, ka prece ir aizķērusies un būs tikai 18.01.21., tas jau man likās savādi, ka man to paziņo tikai tad, kad es viņiem uzrakstīju divas reizes. Šodien, 11.01.21. saņemu ziņu, ka preci vispār nesaņemšu, jo tā vispār netiks piegādāta viņiem uz bāzi un tagad man jāgaida, kad man atgriezīs naudu un pēc šādas pieredzes pieņemu, ka naudu arī būs jāgaida pusmēnesi vai pat vairāk. Tā kā prece bija dārga, vismaz priekš manis kā priekš studenta( prece maksāja ~80eur) Tagad man vēl jāgaida, kad man atgriezīs naudu un tad es tikai varēšu pasūtīt dāvanu draudzenei. Paldies, par jauko pieredzi:)

2021-01-11  Мария
Довольна работой магазина. Так получилось, что у меня изменился номер телефона, на который должна была прийти смс о доставке. Связалась с магазином, и они поменяли номер на следующий день, хотя были выходные. Заказанный товар хорошего качества. Буду покупать в Xnet еще.

2021-01-10  Daiga
Ātra pasūtījuma apstrāde un preces piegāde.
Veikala atbilde:
Paldies par pozitīvo novērtējumu! Lai jauka diena!

2021-01-08  Natalija
Vis ātri un ērti.
Veikala atbilde:
Priecājamies, ka viss lieliski izdevās! Paldies par atsauksmi!

2021-01-08  Sintija
Saprotu, ka preces piegāde var aizkavēties, bet, ja tas notiek jūsu vainas pēc, tad piedāvājat risinājumus, komunicējat! Par vienu pasūtījumu es xnet esmu zvanījusi vismaz 7 reizes, xnet man par šo problēmu-nevienu reizi, neskatoties uz to, ka darbinieki vismaz 2 reiz ir solījuši atzvanīt. Dīvaina attieksme no uzņēmuma puses-tāda sajūta, ka tas, ka prece nav piegādāta ir tikai mana problēma!
Veikala atbilde:
Labdien, atvainojamies par kavēšanos ar atbildi. Saistībā ar ārkārtas situāciju piegādes pakalpojumu sniedzējiem ir kavēšanās, ko cenšamies risināt kopīgiem spēkiem. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

2021-01-06  Raimonds Zīle
Piegādāja kā vajadzēja,tieši laikā!!!
Veikala atbilde:
Paldies par jauko atsauksmi!

2021-01-06  Diana Ozola
Piegādāja visu laicīgi, iepriekš piezvanot un brīdinot par piegādi. Pasūtīto preci apstiprināja uzreiz. Prieks sadarbities
Veikala atbilde:
Abpusēji - patīkami sadarboties! Gaidīsim Jūs mūsu veikalā atkal!

2021-01-05  Arnis
Hmmm, Ļoti neelastīgs uzņēmums, klientu apkalpošanā uz jautājumiem atbild ar kaut kādām jau iepriekš sagatavotām frāzēm. Klientu serviss nemākulīgi atbild uz jautājumiem un īsti nesaprot, ko darīt, kad atbildes ir beigušās. Rezultātā tikai piedāvā sūtīt e-pastu, uz kuru arī saņēmu tikai tipveida atbildi. Piegādi solītajās 2-5 darba dienās tā arī nespēja nodrošināt un ņemot vērā svētku peroidu uz pasūtīto preci kopumā gaidīju 17 dienas. Katrā ziņā pavisam noteikti ir sajūta, ka viss labi reklamētais klientu serviss ir tikai maska, bet neviens tā īsti pat nepacentās nodrošināt labu servisu. Katrā ziņā pārliecinājos, ka ir labāki interneta veikali un nevienam neieteikšu xnet :(
Veikala atbilde:
Labdien, diemžēl šajā svētku periodā kopā ar ārkārtas situāciju sākās arī piegādes pakalpojumu sniedzēju kavēšanās, tāpēc viss nenotika tik raiti kā vēlējāmies. Ir lietas, ko var paredzēt un laicīgi novērst, bet ir arī ārrkārtas situācijas, kā šobrīd valstī. Atvainojamies par ilgo gaidīšanu un ceram, ka pirkums kalpos godam.

2021-01-05  Natalja Melnikova
Все отлично!
Veikala atbilde:
Спасибо за отзыв!

2021-01-04  Jeļena Bruģe
Ātra piegāde.
Veikala atbilde:
Prieks dzirdēt! Protams, preces, kas atrodas mūsu centrālajā noliktavā un Rīgas noliktavā, piegādājam visātrāk. Lai arī turpmāk lieliski pirkumi kopā ar Xnet.lv! :)

2020-12-30  Zinta Lasmane
Viss notika ideāli, bez aizķeršanās. Super!
Veikala atbilde:
Paldies par pozitīvo novērtējumu! Jaukus svētkus!

2020-12-29  Marija
Nav ieteicams! 21. Decembrī uzreiz pēc piegades informēju X-net komandu ka trūkst viens produkts, 22. decemrbī saņemu atbildi, ka jāparbauda noliktava, jorpojam gaidām atbildi no noliktavas.... (šodien ir 29.)
Veikala atbilde:
Labdien, starpsvētku posmā būs paskrējis garām šis gadījums. Atvainojamies par to. Noteikti atrisināsim situāciju tuvākajās darba dienās.

2020-12-28  Gints Krievkalns
Iegādājos cepeškrāsni Elektrolux, piegāde bija paredzēta 28.12., bet saņēmu preci 23.12. Paldies par patīkamo pārsteigumu, Ziemassvētki bija ar pīrādziņiem! Paldies par jūsu perfekto darbu! Priecīgu un panākumiem bagāti Jauno 2021.gadu!
Veikala atbilde:
Paldies par pozitīvo atsauksmi! Prieks, ka izdevās svētki un pīrādziņi! Lai arī Jums, Gint, jauks nākamais gads!

2020-12-26  Nataļja
Prece tika pasūtīta 01.12, piegādi solīja līdz 07.12, prece tika pazaudēta un netika piegādāta. Sarakstoties ar konsultantiem vienmēr tika saņemtas šablona vai pat čat-bota atbildes, precizēsim un informēsim un klusums, palūdzu atgriezt naudu jo nekadas info par preces atrašanās vietu ilgu laiku nebija, solīja atgriezt, tiklīdz no kurjera būs info ka pasūtījums ir atgriezts, no 15.12 visu laiku maldinoša informācija, vispirms jāgaida kad kurjers atgriezīs, pēc tam kad prece būs atpakaļ noliktava, pēc tam kad prece būs noliktava jau Igaunijā un tagad atkal šodien pateica ka tiks precizēts kāpēc ar preci nekas nenotiek jau no 15.12. Preces nav, naudas nav:)
Veikala atbilde:
Labdien, Jūsu nauda jau ir pārskaitīta atpakaļ. Dodiet ziņu, ja rodas jebkādi jautājumi.

2020-12-26  Alicia
Loti slikta apkalposana, jau divas nedelas prece nav sanemta
Veikala atbilde:
Labdien, diemžēl nevaram identificēt Jūs kā klientu. Lūdzu, rakstiet epastu uz xnet@xnet.lv un norādiet pasūtījuma numuru. Paldies!

2020-12-26  Evija Elnione Daukste
Neiesaku‼️Pasūtīju 12.12, līdz 26.12 tā arī neko neesmu saņēmusi! Paliku bez Ziemassvētku dāvanas! Pērkot bija norādīts, ka saņemšu apm. 18.12
Veikala atbilde:
Labdien, pēdējās dienās pirms Ziemassvētku visu transporta kompāniju kavēšanās sasniedza līdz pat 5 dienām. Pieprasījums šajos pandēmijas laikos ir milzīgs un cenšamies piegādāt visus pasūtījumus laicīgi, kas ne vienmēr izdodas. Ja aizvien pasūtījums nav saņemts, lūdzam, sazināties ar mums 67 65 1234 vai xnet@xnet.lv

2020-12-25  Rita Grieze
Visu laiku uzturēja sakarus. Laicīgi brīdināja, ka pasūtījums var kavēties un nepienākt uz Ziemassvētkiem piegādātāju dēļ. Bet paldies, pienāca tieši uz Ziemassvētkiem.
Veikala atbilde:
Paldies par lielisko novērtējumu! :)

2020-12-23  Ieva
ļoti operatīvs komandas darbs, nekādu problēmu! Ideāla pieredze!
Veikala atbilde:
Paldies par pozitīvu atsauksmi!

2020-12-20  Olga
Ātri un viegli
Veikala atbilde:
Paldies par pozitīvo novērtējumu!

2020-12-20  Egils Ezerins
Sava pasutijuma atverot iepakojumu instrukcija bija kkadas sesas valodas tikai ne latviesu vai krievu valoda.sazinajos ar veikalu vinji solija instrukciju atsutit uz epastu.pagaja 5 dienas pardevu sievas davanu par puscenu instrukciju nesagaidijis.
Veikala atbilde:
Labdien, atvainojamies par starpgadījumu. Protams, Jums ir taisnība - visām precēm, ko tirgojam, ir jābūt instrukcijai valsts valodā. Diemžēl, reizēm ir situācijas, kad piegādātājs nav izpildījis šo obligāto prasību. Tad klients sazinās ar mums un mēs nosūtam trūkstošo dokumentu. Jūsu gadījumā gan, diemžēl, pirmssvētku sprintā šis nav atrisināts līdz galam un risinājums ir palicis pusceļā. Jebkuram attālinātajam pirkumam darbojas atteikuma iespēja 14 dienu laikā, ja neapmierina komplektācija.

2020-12-18  Zaiga
Pasūtot preci nesaņēmu apstiprinājuma ēpastu, uzrakstot xnet uz ēpasta adresi viss ātri atrisinājās, preci saņēmu dienu ātrāk nekā bija norādīts un vel ar bezmaksas piegādi uz mājām :)
Veikala atbilde:
Paldies par pozitīvo atsauksmi! Priecājamies, ka viss izdevies.

2020-12-17  Ēriks Tamanis
Atved nepareizo preci no eXpress noliktavas. Samainīt var tikai pēc 14 dienām. Sola eXpress ātru piegādi, paši kļūdās un lai samainītu preci jāgaida 14 dienas. Ātrā preces saņemšana pārvēršas murgā. Ļoti slikts serviss!
Veikala atbilde:
Labdien, atvainojamies par radušos situāciju un atzīstam - mūsu partneru kļūda noliktavā. Pateicoties šim gadījumam esam guvuši mācību un zinām, kādos virzienos un procesos jāveic uzlabojumi.

2020-12-17  Andris
Serviss ir labs . Nevaru sudzeties . Kad davanas sanemejs atvers davanu tad jau tikai vares izvertet vai produkts ir labs ari.
Veikala atbilde:
Paldies par pozitīvo novērtējumu un ceram, ka prece labi kalpos saņēmējam. :)

2020-12-16  Aleksandrs S
Ļoti patikama komunikacijā, prēce pigadāta laicīgi.
Veikala atbilde:
Paldies par pozitīvo atsauksmi!

2020-12-16  Antra
Paldies, lieliska komunikācija un ļoti ātra pasūtījuma piegāde!
Veikala atbilde:
Paldies! Prieks censties!

2020-12-16  Irēna
Prece laba, savlaicīga piegāde. Paldies.
Veikala atbilde:
Paldies, ka savlaicīgi veicāt pasūtījumu! :)

2020-12-16  VITA Zvirbule
Pasūtījums nav saņemts 16.12., kaut arī ziņa par piegādi tika saņemta 11.12.
Veikala atbilde:
Labdien, Jūsu pasūtīums vakar 19.43 ir ielikts norādītajā saņemšanas punktā. 11.decembrī atdevām paciņu piegādes servisam, bet līdz vakardienai nav bijušas brīvas vietas, kur ielikt sūtījumu. Ceram, ka Jums jau izdevies saņemt gaidīto un atbrīvot vietu nākamajam gaidītājam. :) Jauku dienu!

2020-12-15  Līga Sala
Ļoti operatīva piegāde, pirku adventes kalendāru ar nokavēšanos, necerēju saņemt tik ātri, bija pārsteigums saņet tik ātri!
Veikala atbilde:
Paldies par pozitīvo novērtējumu!

2020-12-15  Andris Prizevoits
Ir ok, nedaudz ilga piegāde. serviss ataucīgs. Man patīk iesaku!
Veikala atbilde:
Paldies par novērtējumu! Kas pietrūka, lai Jūs varētu novērtēt mūsu pakalpojumus ar 5?

2020-12-14  Baiba Siliņa
Prece atbilst aprakstam. Piegādāja nedēļu ātrāk. Pozitīva pieredze.
Veikala atbilde:
Paldies par novērtējumu! Prieks censties arī pirmssvētku laikā!

2020-12-12  Svetlana Svetlana
Был заказан о оплачен товар. Прошло 2недели ,товар так и не пришёл,начали интересоваться,оказалось товар распродан! Как это может быть?! Если товар был уже куплен!!!! Не рекомендую!!!
Veikala atbilde:
Добрый день! Когда получаем заказ клиента, делаем запрос на склад поставщика. Когда получаем ответ, знаем когда товар будет доставлен или что не будет доставлен, потому что распродан на складе поставщика. Тогда и можем информировать клиента о статусе заказа.

2020-12-11  vija
šo veikalu vērtēju ļoti negatīvi, pasūtījums kavējās, sazvanītā konsultante neko precīzi pateikt nevar, atrunājas tikai ar vipārīgām frāzēm. Neiesaku nevienam nokļūtt šādā situācijā!
Veikala atbilde:
Labdien, tikko iespējams, informējam klientu par pasūtījuma statusu. Tomēr bieži vien nianšu noskaidrošana aizņem laiku. Lai jauka diena!

2020-12-11  Diana Maksimova
Īsti nepatika ka gribēju pasūtīt katlu komplektu, bet viņu pieved tikai kurjers nevis ar pasta starpniecību. Tāpēc arī atteicos no sūtījuma. Man ērtāk būtu ja varētu visas preces sūtīt caur pastu.
Veikala atbilde:
Labdien, izskatās, ka bija sistēmā radusies kāda kļūda, jo katlu komplektus ir iespējams pasūtīt ar saņemšanu Pasta nodaļā.

2020-12-10  Mārtiņs Jemeļjanovs
Perfekti! Sākumā baidījos,ka piegāde nebūs laiciga,bet piegādāja ātrāk nekā bija rakstīts.Apkalpošana-Precīza,ātra,informācija saprotoša.Paldies!
Veikala atbilde:
Paldies par pozitīvo novērtējumu! :)

2020-12-09  Arvīds
Preci beidzot saņēmu. Pasūtiju un apmaksāju 23.novembrī, saņēmu 09.decembrī. Tātad 18 dienas. Viss jau būtu ok, bet rakstīts ar skaļiem burtiem bija - saņem jau nākamajā darba dienā! Laikam īsti nesanāca. Teikšu godīgi tas ir ļoti slikts līmenis preču piegādei, jo ir ar ko salīdzināt. Un pavisam konkrēti - sūtījums no ķīnas kas apmaksāts 9.novembrī pienāca 14.novembrī - vājprātīgs ātrums. Vēl kas slikti - reģistrācija interneta platformā ir, bet ko man tas dod, ja nevaru izsekot sūtījumu. Noteikti vajag divas lietas - sūtījuma stadiju un uzlabot ātrumu. Vai noņemiet to uzrakstu par piegādi nākamajā darba dienā un lieciet minimālais piegādes termiņš divas nedēļas vai manā gadījumā pat ilgāk. Lai gan tas liels risks, jo ebay un aliexpress strādā ātrāk. Pozitīvais tajā visā - precei samērā laba kvalitāte un esmu apmierināts ar to. Nu pacentieties uzlabot kautko, konkurence milzīga taču ;) Lai viecās!
Veikala atbilde:
Paldies par novērtējumu un konstruktīvo kritiku. Taisnības labad jāpiemin, ka nākamās dienas piegādi solām precēm, kas atrodas Rīgas noliktavā un veikalā atzīmētas ar "eXpress piegāde" zīmogu. Citām precēm ir atšķirīgi piegādes laiki, ko arī norādam pie katras no precēm, atkarībā no mūsu partnera solījumiem piegādāt konkrēto preci. Un noteikti plānojam vēl daudzas lietas uzlabot. Sekojiet jaunumiem! :)

Jūsu atsauksme par veikalu Xnet.lv


     

  • Pievienot atsauksmi

    * Jūsu e-pasts netiks publicēts, bet nepieciešams, lai apstiprinātu atsauksmi.
    * Jūsu pasūtījuma numurs netiks publicēts. To redzēs tikai veikals un tas var palīdzēt atrisināt negatīvu pieredzi.
    Atsauksmes, kas saturēs rupjības, nesaskaņotu reklāmu vai būs aizskarošas - tiks dzēstas.